Politica de retur
Prezentul document se aplică următoarelor domenii: onedu.ro, ivoluntar.org, fiide10.ro,
cu toate subdomeniile și subsiteurile acestora.
cu toate subdomeniile și subsiteurile acestora.
În general, donațiile realizate către Asociația ONedu nu pot fi restituite către donator. Dacă donația a fost realizată eronat sau fără a vă fi dat acordul (e.g. card furat), vă rugăm să ne scrieți în maxim 48 de ore la financiar@onedu.ro pentru a identifica problema.
Sesizarea Asociației ONedu cu privire la o donație eronată nu înseamnă returnarea parțială sau totală a unei donații, ci doar deschiderea unui proces de investigație al echipei noastre. Decizia de restituire a sumei donație, cât și proporția în care este returnată, aparține directorului executiv, în consultare cu reprezentantul contabil al asociației.
Menționăm că ne rezervăm dreptul de a nu restitui suma donată în urma sesizării dumneavoastră. Ne rezervăm dreptul să investigăm pe o perioadă de până la 30 de zile, cu posibilitate de prelungire, în funcție de complexitatea situației.
Fiecare proiect și eveniment al asociației este unic, astfel fiecare eveniment organizat va avea o politică specială de retur al biletelor/taxei de participare. În mod general, biletele achiziționate la conferințele Asociației ONedu sunt nominale și nu sunt transmisibile și returnabile. Excepție fac cazurile sesizate pe financiar@onedu.ro, unde există fraudă și plăți eronate, fără acordul deținătorului cardului.
Serviciile achiziționate de la Asociația ONedu sunt nereturnabile.
În termen de 14 zile, din momentul primirii produsului prin curier, trebuie să ne anunți de intenția ta de a returna produsul. Poți face asta, cel mai ușor, informându-ne prin email la adresa secretariat@onedu.ro. Poți alege una dintre cele două opțiuni de retur: schimb cu un produs diferit sau rambursarea sumei de bani.
Atentie, nu poti anunta intentia de de retur doar telefonic.
După transmiterea emailului, vei primi de la noi răspuns cu privire la solicitarea ta, pași suplimentari care trebuie făcuți, dacă este cazul, și stadiul cererii tale.
Returnarea fizică a produselor se poate face doar prin curierat (nu poștă), costurile nefiind suportate de noi.
Dacă ai optat pentru rambursul sumei de bani, îți vom trimite suma în contul bancar, în cazul plății cash. Dacă ai plătit cu cardul, banii vor fi returnați în același cont. Banii vor fi vizibili in cont sau pe card in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ne-ai anuntat de returul produselor.
Restricții privind returul
Următoarele categorii nu vor putea fi returnate: produse de tip comandă specială, adică confecționate după specificațiile tale sau personalizate în mod clar.
Returul produselor defecte sau deteriorate
În cazul produselor defecte sau deteriorate, te rugăm să ne trimiți în emailul de solicitare a returului și imagini concludente cu produsul defect sau deteriorat, împreună cu o descriere cât mai clară a problemei.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele care au fost degradate de catre tine:
prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice,
prezinta urme de folosire excesiva, precum si produse vestimentare purtate.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Formular de retur
Te rugăm ca în emailul de retur să cuprinzi următoarele informații: